Word een succesvollere makelaar: 5 stappen naar betere verkooppresentaties

De realiteit van je brood verdienen, in onroerend goed, is dat een individu moet kunnen betere verkopen, anders verdient hij geen geld! Hoewel de beste agenten beseffen, mogen ze nooit hun toewijding opgeven en/of zich concentreren op absolute integriteit en echte service, als/wanneer deze intentie wordt gecombineerd met het gebruik van de beste verkooppresentatievaardigheden, zullen ze het meest effectief worden! Agenten moeten erkennen dat, in verkoop en verkoop, verschillende entiteiten zijn, en om de best mogelijke doelstellingen te bereiken, moet dit een proactief proces en procedure zijn, in plaats van een inactief proces! Met dat in gedachten zal dit artikel in het kort 5 basisstappen onderzoeken, overwegen en bespreken om betere verkooppresentaties te maken.

1. Luister/begrijp het perspectief van potentiële klanten: Begin elke discussie, door effectief te luisteren en te leren, wat de potentiële klant zoekt, waarneemt, en zijn essentiële doelen en prioriteiten! Wanneer u communiceert, zal uw nadruk consequent op hen liggen, in plaats van op u, of uw eigenbelang, u zult een sfeer creëren waarin ze meer bereid en bereid zijn om te luisteren, met een open geest, naar wat u suggereren, enz.

2. Empathie: aangezien voor de meeste mensen de waarde van hun huis hun enige, grootste, financiële bezit vertegenwoordigt, willen ze niet samenwerken met iemand die tevreden lijkt te zijn, om op een koekjes-cutter-manier te werk te gaan, maar geef liever de voorkeur aan een makelaar die zijn plan aanpast aan de unieke kenmerken van uw omstandigheden, terwijl hij zowel om u geeft als om u en uw behoeften lijkt te begrijpen! Kwaliteitsagenten gaan consequent te werk, met het grootste niveau van oprechte empathie!

3. Reageren / adresseren / beantwoorden: Succesvolle agenten luisteren aandachtig naar vragen en zorgen van potentiële klanten, en beantwoorden elke vraag, en adresseren elke zorg, grondig en tot tevredenheid van het individu, door te vragen! Vermijd lege retoriek of antwoorden die niet specifiek op anderen reageren!

4. Herhaal je kernboodschap; waarom jij?: Als je er zeker van bent dat je op een bevredigende en bevredigende manier hebt gereageerd, is het belangrijk om de richting van het gesprek weer in handen te krijgen. Herhaal uw kernboodschap en leg duidelijk uit welke voordelen u biedt en waarom zij u uit de rest van het pakket zouden moeten selecteren!

5. Sluit de deal: al uw tijd en inspanningen zullen niet de resultaten opleveren die u zoekt, tenzij. totdat je verder gaat en de deal sluit. Vaak gaat dit voorbij de beperkingen van iemands comfortzone, en daarom is het vaak een goede benadering om iets te zeggen als, in het licht van wat we hebben besproken, en hoe ik aan uw verwachtingen zal voldoen en deze zal overtreffen, is het niet logisch om voor het papierwerk te zorgen, om dit op gang te krijgen? Zorg er dan voor dat je niets zegt, wat ik ZTL of zip – the – lip noem, totdat je potentiële klant reageert.

About the Author

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may also like these